Tuesday, April 21, 2009

Pesta Buku Antarabangsa KL

Saya dah pergi pesta buku KL minggu lepas. Hari ini nak pergi lagi dan jumpa publisher saya dan beli beberapa buku yang saya dah list. Harap-harap jumpa beberapa penulis jika ada dan berkenalan dengan sape-sape je. Dek keterujaan menulis, pagi tadi saya memulakan projek penulisan terbaru, siri cerita pengembaraan kategori kanak-kanak dan remaja. Idea dah ada cuma nak diterjemah dalam tulisan. Mengikut maklumat, siri kanak-kanak selalunya audien bacaan lebih ramai. Sebelum tu nak segarkan diri di terapi sauna yang berada disebelah tempat kerja saya.

Doakan projek baru saya dapat diselesaikan dalam tempoh 2 bulan dari sekarang!!!!

Dr A
Jalan Kebun @ 0945
22/04/09

2 comments:

  1. Salam, I note that U are following me on Twitter.

    Do I know U?

    ReplyDelete
  2. No, but like to make friends with all twitterian. Appreciate vry much if u buy my book and gain somethin frm it.

    ReplyDelete